עיצוב כחול לבן בלב רמת גן | דניאלה דנור
עיצוב כחול לבן בלב רמת גן | דניאלה דנור
עיצוב כחול לבן בלב רמת גן | דניאלה דנור
עיצוב כחול לבן בלב רמת גן | דניאלה דנור
עיצוב כחול לבן בלב רמת גן | דניאלה דנור
עיצוב כחול לבן בלב רמת גן | דניאלה דנור

עיצוב פנים: דניאלה דנור | צלם: יונתן תמיר

ב-7 לאוקטובר העולם עצר אצל רבים מאיתנו – וכך גם אצל מעצבת הפנים דניאלה דנור. אך ההזדמנות להתניע מחדש פרויקט עיצוב שבועיים לאחר פרוץ המלחמה העניקה לדניאלה כוחות מחודשים. הישענות על משאבים על טהרת הכחול והלבן – החל מצבעים שמיוצרים בקיבוץ ניר עוז ועד למשטחים של אבן קיסר – סיפקו ערך מוסף חיוני בתקופה לא פשוטה.

באביב 2023, קיבלה מעצבת הפנים דניאלה דנור פנייה מזוג מרמת גן. הזוג, שזכר את דניאלה לטובה לאחר שעיצבה עבורם דירה בסגנון אורבני לפני מספר שנים, ביקש כעת להיעזר בשירותיה לעיצוב דירת דופלקס גן שרכשו בשכונת קרניצי החדשה בעיר. בפרויקט הקודם הם היו זוג צעיר עם ילד, אך כעת, לאחר שהמשפחה התרחבה משמעותית, התבקשה דניאלה לעצב חלל בגוונים רגועים וניטרליים, ללא היסחפות אחר טרנדים.
דניאלה החלה את מלאכת העיצוב כשלרשותה עומדת דירה ריקה, כאשר נקודת ההתחלה היה הריצוף הניטרלי שהושאר במקומו. תהליך העיצוב החל בעונת הקיץ, וגלש לתקופת החגים. ואז, ממש לפני תחילת שלב השיפוץ, פרצה המלחמה. הכל נעצר.

בוחרים כחול לבן

שבועיים לאחר פרוץ המלחמה, נפגשה דניאלה עם המשפחה. למרות הקושי הרב, הוחלט להמשיך בפרויקט – בעיקר כיון שהמשפחה התחייבה לפנות את הדירה בה היא מתגוררת.
נחושה לנסות להתניע מחדש את הפרויקט למרות הימים המאתגרים, פנתה דניאלה לקבלן הביצוע הראשי בשאלה מהולה בהיסוס: איך מתקדמים? להפתעתה, ענה הקבלן שהוא ישמח להמשיך בפרויקט דווקא בימים אלו, יחד עם צוות עובדים שמורכב ממפונים מהמועצה המקומית שלומי שבצפון. העובדה שאנשי הצוות, שנעקרו מביתם, נעזרים בפרויקט לפרנסה וקיום שגרה, השפיעה משמעותית על קו המחשבה של דניאלה ולקוחותיה. התקבלה החלטה: מעתה זהו פרויקט כחול לבן, שנשען אך ורק על חומרים מקומיים.
התחנה הראשונה היה מרכז נירלט בדן דיזיין סנטר, שפעל למרות שמפעל נירלט בקיבוץ ניר עוז נפגע משמעותית ב-7 באוקטובר. למרות ההרס הרב, הצליח המפעל להציל ולשמר חלק מהסחורה. דניאלה רכשה קשת רחבה של צבעים ניטרליים שמתאימים לחזון העיצובי של הבית. הרעיון היה פשוט: לצבוע כל חדר בצבע רגוע אחר.
רשימת החומרים הישראלית הלכה וגדלה – החל מחברת ריביירה שסיפקה את הנגרות, הברזים של חברת חמת, הכלים הסניטריים של חברת חזי בנק, מוצרי החשמל של חברת סבוי, הריהוט של חברת נושקה, ואפילו אמנות ישראלית – הדפסים ממוסגרים מבית פרפלו. במטבח כיכבו המוצרים של חברת אביבי מטבחים – והמשטחים של אבן קיסר.

משטחי עבודה מקומיים

לא פחות משלושה משטחים של אבן קיסר מככבים בפרויקט, שנבחרו בקפידה במטרה להעשיר את החללים השונים בבית.
עבור האי הגדול והשיש במטבח, בחרו דניאלה והמשפחה במשטח פורצלן מסוג 501 Snowdrift בגימור מט. משטח זה משדר יופי קלאסי ונצחי, עם לובן נעים וגידים עדינים. דגם 501 מספק טקסטורה מעניינת, לצד גוון בהיר שמייצר הרמוני עם עיצוב החלל. הבחירה בפורצלן מספקת לבני הבית שקט נפשי, הודות לעמידות הרבה של המשטח לחום ולשריטות.
עבור חדר הרחצה, בחרה דניאלה במשטח קוורץ אהוב בו השתמשה גם בפרויקטים קודמים – 1141 Pure White. משטח, שמאופיין על ידי לובן טהור, משתלב נהדר עם כיורים לבנים של חדרי רחצה, ומייצר שילוב הרמוני, נקי ומלא ברק.
חדר הכביסה בבית מתפקד גם כסוג של "מטבחון" קטן, ומכיל כיור אינטגרלי וארונות בצבע קפה בהיר. דניאלה רצתה להעניק לחדר זה מראה רך וחמים, ולכן בחרה במשטח קוורץ 9141 Ice Snow. המשטח מאופיין על ידי בהירות רכה וצורות של חלקיקי מינרלים בצבע ניטרלי, והוא מחזיק מתקן מים מסוננים, עציצים ועוד.

גאווה ישראלית

זמן קצר אחר סיום השיפוץ, עברה המשפחה לדירתה החדשה בשכונת קריניצי. עבור דניאלה, אין תחושה טובה יותר מהידיעה שבני המשפחה מרוצים מהעיצוב, מבחירת החומרים ומעבודת הספקים. אבן קיסר גאה להיות חלק מהחזון העיצובי של דניאלה ושל כל העוסקים במלאכה. אין ספק שמדובר בפרויקט מיוחד ומאוד מרגש.
"בתור מי שמעריכה דיוק ואיכות, אני מתחברת למוצרים של אבן קיסר כיון שאני מרגישה שהם נשענים על אותם ערכים. המשטחים שבחרנו השתלבו נהדר בחלל המגורים המיוחד הזה. זהו פרויקט שכולו גאווה ותושייה, ולאבן קיסר יש חלק גדול בהצלחתו."

עיצוב כחול לבן בלב רמת גן

501 Snowdrift

פורצלן

משטח בהשראת מבני שיש איטלקיים מרהיבים, בעל יופי נצחי שלעולם לא יוצא מהאופנה. בסיס מעוצב בגוון קרם עם עורקים עדינים ועשירים בחום זהוב. משטח זה מגיע עם אחריות לכל החיים*

9141_Ice-Snow

9141 Ice Snow

קוורץ

קנבס לבן רענן המועשר בדגשים עדינים בצורת חלקיקי מינרלים בצבע ניטרלי. משטח זה מגיע עם אחריות לכל החיים*

1141_Pure White

1141 Pure White

קוורץ

המשטח הלבן המושלם, שיוצר קנבס חלק ואידאלי עבור יצירת האמנות שלכם. משטח זה מגיע עם אחריות לכל החיים*

תנו לפרויקט שלכם את הבמה המרכזית

עיצבתם חלל בעזרת המשטחים של אבן קיסר? מעוניינים להציג את הפרויקט בגלריית ההשראה שלנו? שלחו לנו דוא"ל עם תמונות, פרטים וקרדיטים ל: